Darmowa dostawa od 200zł
Znajdź Top Brand na:
Facebook: 4,9k obserwujących
Instagram: 2,2k obserwujących
Oferujemy dostawę za pośrednictwem kuriera oraz do paczkomatów. Przy zamówieniach powyżej 200 zł dostawa jest darmowa.
Zamówienia złożone do godziny 12:00 wysyłamy tego samego dnia. Standardowy czas realizacji wynosi od 1 do 2 dni roboczych. Czas dostawy zależy od wybranego przewoźnika. Zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji w przypadku wzmożonej liczby zamówień lub dni świątecznych, które mogą opóźniać dostawy.
Gdy tylko paczka zostanie spakowana, otrzymają Państwo wiadomość e-mail od przewoźnika na adres podany podczas składania zamówienia.
Ponowne wysyłki nie są realizowane. W przypadku nieodebrania przesyłki zamówienie zostanie anulowane. Dla zamówień opłaconych – po powrocie paczki do naszego magazynu – niezwłocznie dokonujemy zwrotu środków.
Tak, oferujemy możliwość odbioru osobistego w jednym z naszych sklepów stacjonarnych:
Akceptujemy płatności kartą, przelewem online, za pobraniem oraz z odroczoną płatnością przez PayPo.
Tak, umożliwiamy płatność poprzez system PayPo.
Masz 14 dni na zwrot produktu bez podania przyczyny. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu, paragon oraz zwracany towar w oryginalnym opakowaniu, w stanie nieużywanym.
Formularz zwrotu jest dostępny na naszej stronie. Zwrot należy przesłać na adres: Top-Brand, ul. Kościuszki 67, 34-530 Bukowina Tatrzańska.
W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o kontakt mailowy, wraz z opisem problemu i dołączeniem zdjęć produktu.
Wymiany produktów nie są realizowane. Jeśli zakupiony towar okazał się nieodpowiedni, prosimy o skorzystanie z procedury zwrotu i złożenie nowego zamówienia na właściwy produkt.
Tak, wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie objęte są 2-letnią gwarancją konsumencką. Należy jednak pamiętać, że w przypadku zakupów dokonanych na firmę (z NIP), okres gwarancji wynosi 1 rok.
Zgodnie z art. 27 Ustawy o prawach konsumenta, klient dokonujący zakupu przez internet ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. W przypadku zakupów dokonanych w sklepach stacjonarnych, nie przysługuje ustawowe prawo zwrotu. Możliwa jest jedynie wymiana produktu w ciągu 7 dni od daty zakupu – w jednym z naszych sklepów w Zakopanem lub Bukowinie Tatrzańskiej, za okazaniem paragonu i pod warunkiem, że produkt nie był używany.
Tak, oferujemy wyłącznie oryginalne produkty z najnowszych kolekcji renomowanych marek.
Tak, nasz system na bieżąco aktualizuje stany magazynowe.
Jeśli interesujący Państwa produkt jest chwilowo niedostępny, zachęcamy do skorzystania z funkcji „Powiadom mnie o dostępności” znajdującej się na stronie danego produktu. Gdy tylko artykuł wróci do sprzedaży, otrzymają Państwo automatyczne powiadomienie e-mail.
Nie, możesz złożyć zamówienie jako gość. Zachęcamy jednak do założenia konta – pozwala to na wygodne śledzenie historii zakupów, szybsze składanie kolejnych zamówień i dostęp do rabatów.
Po zalogowaniu się na konto klienta możesz śledzić status zamówienia w zakładce „Moje zamówienia”. Jeśli zamawiałeś jako gość, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zakupu oraz linkiem do śledzenia przesyłki.
Zamówienia nieopłacone anulowane są automatycznie. W przypadku opłaconych zamówień prosimy o jak najszybszy kontakt mailowy na adres: sklep.topbrand@gmail.com.
Nasze sklepy stacjonarne znajdują się w dwóch lokalizacjach:
Ceny mogą się różnić w zależności od promocji dostępnych w danym kanale sprzedaży.
Zapraszamy do kontaktu mailowego: sklep.topbrand@gmail.com lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie.
Dział obsługi klienta jest dostępny od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00–17:00.
Dbamy o Twoją prywatność
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
Więcej o plikach cookies przeczytasz w naszej Polityce prywatności.
Ustawienia plików cookies
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Zaznacz wszystko
Niezbędne do działania strony
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Funkcjonalne
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Analityczne
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Analityczne dostawcy oprogramowania
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Marketingowe
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.