Sorel

Kategorie
Producent
Rozmiar

Kanadyjska marka Sorel sięga początkami 1908 r. Jej historia wiąże się z rodziną Kaufman z Ontario, która zaczęła produkować wodoodporne buty na zimę. Za oficjalne powstanie firmy uznaje się datę 1962 r. Marka szybko odniosła sukces dzięki najpopularniejszemu modelowi buta Caribou z nieprzemakalną cholewką i wymienną filcową wkładką. Caribou produkowany od 1972 r. jest butem wygodnym i ciepłym, można go nosić w temperaturze do -40 stopni. Wytrzymałość zawdzięczają sobie dzięki wzmocnieniu butów ręcznie wulkanizowaną gumą. Marka Sorel tworzy obuwie na każdą okazję. Kreuje trendy, łączy wysokiej jakości materiały z sezonowymi trendami. Sorel skradł serca także gwiazdom światowego kina i muzyki, między innymi Brat Pitt, czy Kate Hudson.
Produkty Sorel dedykowane są dla osób w różnym wieku. W ofercie marki znajdziemy buty dla całej rodziny w wielu wzorach. Specjalnością marki są śniegowce oraz botki, jednak w asortymencie można znaleźć różnorodne modele od klasycznych śniegowców, przez stylowe botki i kozaki do wygodnego obuwia trekkingowego. Każda kolekcja marki wykonana jest z wyłącznie wysokiej klasy materiałów. Buty na mróz i śnieg — takie właśnie buty dominują w ofercie marki Sorel. Odporne na warunki atmosferyczne śniegówce cechują się wodoodpornymi materiałami, specjalnymi antypoślizgowymi podeszwami oraz trwałością szwy w miejscach łączeń.
Najpopularniejszym modelem wybieranym przez damskie grono odbiorców w marce sorel są kozaki. W ofercie marki znajdziemy modele niebanalne i modne jednocześnie. W kolekcjach dominuje jednak minimalizm i prostota. Buty Sorel projektowane są tak, aby można było w nich chodzić 24h oraz aby pasowały do większości elementów naszej garderoby, dlatego kolekcje marki zazwyczaj utrzymywane są w jasnej, pastelowej kolorystyce i klasycznej czerni.
Sorel chętnie eksperymentuje, doskonali nabytą wiedzę i umiejętności.
Firmie zależy na zrównoważonej i estetycznej produkcji, dlatego dbają również o to, aby wybierani przez nich partnerzy podzielali ich wartości zawarte w kodeksie, który stworzyła sama marka.