Darmowa dostawa od 200zł

do kasy suma: 0,00 zł

Napapijri

SS22 CIRCULAR SERIES
100% RECYCLABLE
100% C2C CERTIFIED®
100% COMMITTED TO NATURE
Kolekcja Circular
  •  ECONYL® regenerowany nylon
  •  100% recyclingu
  •  Wolne od zwierząt
  •  Program Take Back
  •  Finalista konkursu DSF 2022

Nasza przecierająca szlaki seria Circular składająca się ze 100% odnawialnych kurtek, została odznaczona prestiżowym certyfikatem Cradle to Cradle. Złote odznaczenie oznacza najbardziej zaawansowany i bezpieczny cykl odnawiania produktów i materiałów. To nasz sposób na aktywny udział w ochronie planty i troskę o jej przyszłość. Ubrania z kolekcji Circular zostały wykonane z nylonu 6 inaczej zwanego ECONYL®, pochodzącego z recyklingu zużytych sieci rybackich, oraz innych odpadów zagrażających Ziemi. Jego produkcja jest bezpieczna nie tylko dla naszej planety, ale również dla zwierząt.

CRADLE TO CRADLE

Wymagania dotyczące produktów potrzebne do otrzymania certyfikatu Cradle to Cradle są stale udoskonalane. Weryfikacja przebiega w pięciu kategoriach, odnoszących się zarówno do zdrowia ludzkiego jak i dobra środowiska naturalnego. Standard opracowany przez Cradle to Cradle Products Innovatium Institute rozróżnia pięć poziomów: podstawowy, brązowy, srebrny, złoty i platynowy. Mają one zachęcać producentów do stałego ulepszania i rozwoju ekologicznej produkcji asortymentu.

Wieloaspektowe wymagania odnoszące się do zdrowia ludzkiego i wpływu na środowisko, niezbędne do zdobycia certyfikatu Cradle to Cradle:


Zdrowy materiał: wykorzystywanie materiałów całkowicie bezpiecznych i zdrowych dla ludzi, oraz dla środowiska

Ponowne wykorzystanie materiałów: tworzenie produktów wyłącznie z komponentów możliwych do ponownego użycia

Odnawialne źródła energii i emisja dwutlenku węgla: energia wykorzystywana do produkcji musi być odnawialna i niepowodująca zanieczyszczeń

Zarządzanie gospodarką wodną: produkty wytwarzane są tak, aby nie tylko chroniły zasoby wodne ale również wzbogacały je

Odpowiedzialność społeczna: produkty powstają z zachowaniem odpowiedzialności społecznej i środowiskowej

Wraz z datą 02.07.2021r. powstał pierwszy w Polsce, flagowy sklep Napapijri w popularnej górskiej miejscowości Zakopane. Jest bezpośrednio powiązany z centralą i właścicielem marki – VF Corporation, dlatego można tam znaleźć nie tylko większość produktów marki, ale również limitowane kolekcje. Design i Visual Merchandising salonu Napapijri w Zakopanem został dostosowany do standardu wszystkich europejskich salonów brandu. Ten zabieg daje klientom z całej Europy możliwość odczuwania tych samych doznań, niezależnie od tego w jakim kraju odwiedzają sklep. Lokalizacja sklepu została wybrana nieprzypadkowo. Napapijri Store można znaleźć przy najbardziej popularnej ulicy Zakopanego - Krupówki. To nie tylko świetny ruch marketingowy, ale przede wszystkim ułatwienie dla potencjalnych klientów. Każdy kto wybiera się do Zakopanego, doskonale wie, czym są słynne Krupówki. Sklepu nie sposób nie zauważyć. Umiejscowiony na 1 piętrze Centrum Handlowego Krupówki 40 salon, posiada największą w Zakopanem podświetlaną reklamę, obok której nie da się przejść obojętnie.

Napapijri Zakopane

C.H. Krupówki 40, poziom 1
34-500 Zakopane
+48 728 177 040

Szczyt sezonu
poniedziałek - sobota 10:00-21:00

Niski sezon
poniedziałek - sobota 10:00-20:00

Napapijri Zakopane Krupówki!

Napapijri to włoska marka premium, produkująca ubrania. Nazwa pochodzi od fińskiego słowa „napapiiri”, oznaczającego koło podbiegunowe. Logo firmy zostało stworzone z półpozytywnych i półnegatywnych liter blokowych. Ich graficzna forma przywodzi na myśl biegun północny i południowy. W logo Napapijri widoczna jest również flaga Norwegii. Odwołuje się do ekstremalnych warunków pogodowych występujących w Norwegii, ale również bogatych krajobrazów i norweskich odkrywców.

Założycielem firmy Napapijri jest Giuliana Rosset. W 1987 roku kupiła niewielki zakład Green Sport Monte Bianco S.p.A. zlokalizowany w Turynie, który zajmował się produkcją plecaków. Po przeniesieniu firmy do miejscowości Quart, początkowo Napapijri skupiało się na produkcji alpejskich toreb podróżnych. W roku 1990, zarząd brandu Napapijri postawił na ogólnie pojmowaną odzież, oraz akcesoria dla kobiet i mężczyzn. Włoska marka zyskała popularność dzięki kultowej kurtce Napapijri Skidoo – lekkiej, przeciwdeszczowej kurtce typu anorak zaprojekowanej z myślą o ekstremalnych temperaturach.

Z biegiem lat, Napapijri wciąż poszerzało swoją działalność. Od 2002 roku dostępna jest również kolekcja Napapijri Kids – stworzona z myślą o dzieciach. Pięć lat później zdecydowali się na obuwie sygnowane nazwą Napapijri. Pierwszy sklep stacjonarny włoskiej marki został otwarty w 1997 roku w Charmonix we Francji.

Od tego momentu do 2012 roku, Napapijri otworzyło sklepy w całej Europie w tym setny sklep stacjonarny w Sztokholmie. Do kwietnia 2022 roku, Napapijri posiada 229 sklepów prowadzonych zarówno przez markę jak i franczyzobiorców. Sklep w Zakopanem jest flagowym sklepem Napapijri zlokalizowanym w Polsce. Sprzedaż online działa na całym świecie, a jednym z największych dystrybutorów Napapijri na Polskę jest top-brand.pl

Od 2004 roku właścicielem jest VF Corporation – amerykańska firma odzieżowa i obuwnicza, założona w 1899 roku z siedzibą w Denver w stanie Kolorado. Od 2009 roku funkcję prezesa i dyrektora generalnego Napapijri pełni Andrea Cannelloni. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora kreatywnego Boss Orange i Boss Green w Hugo Boss, oraz projektanta w Ermenegildo Zegna i Trussardi.

Napapijri może pochwalić się licznymi kolaboracjami. Wraz z Karlem Lagerfeldem utworzyli specjalną edycję kultowej kurtki Skidoo. Miało to miejsce w 2002 roku. Kolejna współpraca to duet Napapijri i Yoshinori Ono – japoński projektant, który w 2010 roku zaprojektował kolekcję "66° 33', której nazwa nawiązuje do koła podbiegunowego.

Współpraca z Sebastianem Copelandem - fotografem i łowcą przygód, Napapijri ogłosiło w 2008 roku. W mediolańskim sklepie pojawiła się wystawa „Antarktyda: Globalne ocieplenie” mająca na celu zwiększyć świadomość społeczeństwa o przerażających skutkach globalnego ocieplenia, oraz zebranie pieniędzy dla Global Green USA - amerykańskiego oddziału Green Cross International.

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium